حذف مطمئن اطلاعات شخصي و محرمانه با این نرم افزار + دانلود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 688
نویسنده : میثم حیدری

  

آیا می دانید تصاوير خصوصي، اطلاعات شخصي و محرمانه يا اسنادي اگر پاک شوند هم قابل بازیابی هستند؟
به گزارش يا مهدي اطلاعات حذف شده از روي هارد‌ديسک توسط نرم‌افزارهاي مختلفي قابل بازيابي است و چنانچه بخواهيد براي هميشه اطلاعات مورد نظرتان را از روي هارد‌ديسک پاك کنيد، بايد روش ديگري جز فشردن دکمه Delete بيابيد.

نرم‌افزار BCWipe یکی از نرم افزارهای قدرتمند است که می تواند اطلاعات شخصی و محرمانه شما را برای همیشه پاک کند.

این نرم افزار با استفاده از الگوریتم های قدرتمند خود قادر است تمامی اطلاعات مانند تصاویر , موزیک ها , ویدیوها , اسناد و غیره را از روی هارد دیسک با پارتیشن های FAT, MFT, NTFS بصورت حرفه ای تکه تکه کند و آنها را به صورتی حذف کند که دیگر هیچ کاربر و برنامه ای نتواند آنها را بازیابی کند پس هرگز نگران بازیابی آنها نباشید.

 

امکانات:

با استفاده از اين نرم‌افزار قابليت‌هاي زيادي در اختيار شما قرار مي‌گيرد که برخي از ‌آنها به‌اختصار عبارتند از:

Delete with wiping (حذف با پاکسازي): همان‌طور که از عنوان اين گزينه مشخص است به‌کمک آن مي‌توانيد فايل‌ها، پوشه‌ها و مجموعه‌اي از فايل‌ها و پوشه‌هاي مورد نظر خود را حذف و ‌آنها را براي هميشه از روي هارد‌ديسک رايانه خود پاکسازي کنيد.

Wipe free disk space (پاکسازي فضاي خالي هارد‌ديسک): به‌کمک اين گزينه مي‌توانيد ردپاي به‌جا‌مانده از حذف اطلاعات در گذشته را از روي هارد‌ديسک رايانه از بين ببريد. به‌اين ترتيب نه‌تنها اطلاعاتي که پيشتر از روي هارد‌ديسک رايانه حذف کرده‌ايد، غيرقابل بازگشت خواهند شد بلکه فضاي خالي هارد‌ديسک رايانه نيز افزايش مي‌يابد چرا که ردپاي به‌جا مانده از حذف اطلاعات توسط ويندوز، مقداري از فضاي هارد‌ديسک را اشغال مي‌کند.

Wipe Swap File (پاکسازي فايل مبادله): فايل مبادله، يک فايل سيستمي ويندوز است که براي پشتيباني از حافظه مجازي استفاده مي‌شود. اگر شما در حال کار روي يک فايل يا يک سند متني باشيد (حتي اگر اين فايل رمزنگاري شده باشد)، تمام يا بخشي از اطلاعات اين فايل توسط ويندوز به‌صورت يک فايل رمزگشايي‌شده در يک فايل مبادله در هارد‌ديسک رايانه کپي مي‌شود. در اين حالت کليدهاي رمزنگاري، رمزهاي عبور و ديگر اطلاعات محرمانه نيز مي‌توانند به‌صورت يک فايل مبادله روي هارد‌ديسک کپي شوند و اين فايل‌هاي مبادله با ابزارهاي مخصوصي قابل بازيابي خواهند بود و هکرها و ديگر افراد خراب‌کار مي‌توانند به‌کمک اين فايل‌ها به اطلاعات مهم و محرمانه شما دسترسي پيدا کنند.

به‌همين منظور نيز قابليت Wipe Swap File در اين نرم‌افزار طراحي شده است. به‌کمک اين قابليت فايل‌هاي مبادله‌اي که از ‌آنها استفاده نمي‌شود از هارد‌ديسک رايانه حذف مي‌شوند تا امنيت رايانه شما بيش از پيش تضمين شود.

Wipe File Slacks (پاکسازي فايل‌هاي آزاد): شايد به‌کار بردن واژه آزاد براي file slack چندان مناسب نباشد اما در حقيقت فايل‌ رها شده يا آزاد، فضاي هارد‌ديسک ميان انتهاي يک فايل تا انتهاي آخرين خوشه (cluster) استفاده شده توسط آن فايل است. نرم‌افزار فوق امکان فعال/غيرفعال‌سازي پاکسازي اين نوع فايل‌ها را پيش از اجراي برنامه در اختيار شما قرار مي‌دهد.

Wipe Empty Directory Entries (پاک‌سازي فولدرهاي خالي): فايل سيستم ويندوز، نام و مشخصات فايل‌هاي موجود در هارد‌ديسک را در محل خاصي از هارد‌ديسک به‌نام directory entries يا MFT ذخيره مي‌کند. (در فايل سيستم‌هاي FAT اين محل directory entries نام دارد و در فايل سيستم NTFS به آن MFTمي‌گويند). هرگاه فايلي از هارد‌ديسک رايانه حذف شود اين محل توسط فايل سيستم ويندوز مورد ويرايش قرار مي‌گيرد و اطلاعات حذف شده از ديد شما و ويندوز پنهان مي‌شود، در صورتي که بخش‌هايي از اين اطلاعات در محل فوق باقي مي‌ماند و نرم‌افزارهاي بازيابي اطلاعات مي‌توانند به‌کمک ‌آنها اطلاعات حذف شده را بازيابي کنند. اما نرم‌افزار BCWipe با خرد کردن اطلاعات ذخيره‌شده در directory entries و MFT، بازيابي فايل‌هاي حذف‌شده را نيز غيرممکن مي‌سازد.

Swap File Encryption (رمزنگاري فايل مبادله): ابزار BCWipe CyrptoSwap به شما اين امکان را مي‌دهد تا فايل مبادله را با استفاده از الگوريتم‌هاي گوناگون، رمزنگاري کنيد تا امنيت اين فايل بيش از پيش افزايش يابد.

Transparent Wiping (پاکسازي نامحسوس): اين قابليت که به‌تازگي در نرم‌افزار BCWipe طراحي شده است به شما اين امکان را مي‌دهد تا مراحل پاکسازي را به‌طور خودکار به‌انجام برسانيد. به‌کمک اين قابليت، نرم‌افزار BCWipe در بخش‌هاي مختلفي به‌طور خودکار شروع به‌کار کرده و عمليات حذف يا پاک‌سازي توسط اين برنامه صورت مي‌گيرد که برخي از اين بخش‌ها عبارتند از:

- حذف فايل‌ها و پوشه‌هاي مورد نظر با دستورات پيش‌فرض ويندوز

- فايل‌هاي موقت ايجاد شده توسط ويندوز و ساير نرم‌افزارها

- اطلاعات ذخيره‌شده در Windows Restore Point (وقتي که يک Restore Point حذف مي‌شود.)

- اطلاعات ذخيره‌شده در سطل زباله ويندوز (وقتي که گزينه Empty Recycle Bin انتخاب مي‌شود.)

- فايل‌ها و پوشه‌هاي به‌خصوص و داراي فورمتي خاص که قبلا در نرم‌افزار، ليست ‌آنها مشخص شده است.

پشتيباني از مرورگرهاي مختلف اينترنتي همچون اينترنت اکسپلورر، فايرفاکس، اپرا و پاک‌سازي کامل رمز‌هاي ذخيره شده، تاريخچه جستجو، آخرين تب‌هاي فعال، کوکي‌ها و... نيز از قابليت‌هاي ديگر اين نرم‌افزار است


تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: عمومی , دانلود نرم افزار كامپيوتر , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار , پاك كردن اطلاعات به صورت كامل , بازيابي اطلاعات , يا مهدي ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: